TRANS 5.0

TRANS 5.0

TRANS 5.0

699.00

Na zalogi
0 od 5

699.00

Trans 5.0

Kross Trans 5.0 is a bicycle that will provide you with comfort in traveling safely around the city. Thanks to technology Hydro-F tube the frame is more durable and has precise workmanship. We also used internal cable routing which makes the bike more aesthetic.

Šifra: trans-5-0
Počisti

Opis

Trans 5.0

Kross Trans 5.0 is a bicycle that will provide you with comfort in traveling safely around the city. Thanks to technology Hydro-F tube the frame is more durable and has precise workmanship. We also used internal cable routing which makes the bike more aesthetic.

 Accessories

In Kross Trans 5.0 we decided to apply hydraulic brakes disc Shimano MT200, thanks to which they will stop you even in difficult weather conditions. We also equipped the bike with suspension fork SR Suntour NEX HLO with a 63mm stroke. Thanks to it you will easily pass the city vertices and you won’t be afraid of bike paths made of cobblestones.

Technologies

Thanks to the technology used Hydro-F Tube frame Kross Trans 5.0 it is characterized by precision and high durability. We also used links inside the frame in the model. Thanks to this, their life span is longer, protecting them from mud, sand and rain. It is also easier to clean the frame after traveling in adverse weather conditions.

Dodatne informacije

Model

TRANS 5.0

Okvir

ALUMINIUM PERFORMANCE

Velikost

, , , ,

Vilica

SR SUNTOUR NEX

Hod vilice

63mm

Sprednji menjalnik

SHIMANO TOURNEY TY710

Zadnji menjalnik

SHIMANO DEORE M591

Prestavne ročice

SHIMANO EF505

Število prestav

24

Sprednja zavora

V-BRAKE

Zadnja zavora

SHIMANO MT200

Zavorne ročice

SHIMANO EF505

Sprednji zavorni disk

SHIMANO RT10 (160)

Zadnji zavorni disk

SHIMANO RT10 (160)

Gonilka

SR SUNTOUR

Verižnik

48T-38T-28T/170mm

Pogonska os

FP-B902

Veriga

KMC HV700

Kaseta

SHIMANO HG31

Razpon kasete

11-32T

Prednje pesto

SHIMANO DH3D37

Zadnje pesto

SHIMANO TX505

Obroči kolesa

KROSS

Pnevmatike

SCHWALBE SILENTO 42-622

Krmilo

STEEL 600MM

Nosilec krmila

ALUMINIUM 90MM/25, 4 (S in DM), ALUMINIUM 110MM/25, 4 (M, DL in L)

Krmilni ležaj

FP-H805A; 1 1/8"

Sedežna opora

ALUMINIUM 27, 2×350 AMO

Sedež

SELLE ROYAL

Ročaji krmila

KROSS GRIPEN

Pedala

FP-910

Prtljažnik

BUCHEL

Svetilka spredaj

AXA ECHO 15

Svetilka zadaj

AXA X-RAY STEADY

Blatniki

TUBUS

Opora za kolo

CENTRALNA

Teža

17, 3 kg (S in DM), 17, 4 kg (M in DL), 17, 5 kg (L)

Barva

, ,

Lakiranje

MAT, sijaj

Izbira pravilne velikosti okvirja

Izbira pravilne velikosti okvirja kolesa ima velik vpliv na udobje pri kolesarjenju, a izbira ni tako preprosta, kadar ne moremo sesti na kolo in ga enostavno preizkusiti. Z leti se je razvila metoda, ki nam pomaga izbrati ustrezno velikost okvirja, tako da je po sestopu s sedeža razdalja med zgornjo cevjo okvirja in mednožjem vsaj 10 cm. To lahko izračunamo na naslednji način:

  1. Stojte bosi ob steni.
  2. Izmerite razdaljo med tlemi in mednožjem.
  3. Pomnožite rezultat: - z 0,57 za gorsko kolo - z 0,63 za treking kolo - z 0,66 za cestno kolo.
  4. Če želite pridobiti vrednost v palcih, morate to deliti z 2,54. Izračunana vrednost predstavlja velikost okvira, ki bi vam ustrezala.

Potrebno se je zavedati, da so ti izračuni zelo splošni, še posebej, če upoštevamo koliko kolesarskih stilov si je človeštvo izmislilo. Poleg tega dodatno otežuje izbiro tudi dolžina kolesa, saj odločilno vpliva na vaš položaj na kolesu. Na srečo je ta element mogoče prilagoditi z manjšimi spremembami: če na kolesu preveč "ležite", lahko zamenjate nosilec krmila za krajšega ali pa krmilo zamenjate za ukrivljenega z višjim nosilcem. S takšnimi spremembami je lahko vaš položaj na kolesu bolj pokončen in udoben. Če pa se vam zdi, da se vaše telo preveč "nasloni" na hrbet in pri vzponih začutite, da se prednje kolo komaj oprijema površine ali se od tal dviguje, vam lahko pomaga če sedež v objemki sedežne opore premaknete naprej.

Dodatno na izbiro okvirja vpliva tudi slog kolesarjenja. V primeru klasičnih stilov, kot so gorsko kolesarjenje, cestno kolesarjenje ali trekking, velikosti navedene v spodnjih tabelah večinoma držijo. Te vrednosti pa so lahko drugačne, če boste želeli kolo uporabiti za bolj ekstremne vožnje, na primer na maratonih ali XC dirkah, na 4 Cross-u, enduro ali spustu. V takšnih primerih bo primernejši okvir, ki je manjši vsaj za eno ali celo dve velikosti, saj je manjše kolo lažje manevrirati. Vendar bodite previdni, da ne pretiravate, saj bi to lahko škodljivo vplivalo na delovanje kolesa. Najbolje je najti nekakšno "zlato sredino", pri tem pa upoštevati matematične izračune, kolesarski slog in izkušnje drugih kolesarjev.

geometrija-kross-kolo

Kolesa za odrasle

Telesna višinaVišina razkorakaVelikost okvirja

MTB/CROSS

Velikost okvirja

CITY/TREKKING

152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

Kolesa za otroke

StarostVišina razkorakaVelikost okvirjaVelikost koles
4-6 let48 cm-16”
5-8  let53 cm11”20”
5-8  let56 cm12”20”
5-8  let58 cm13”20”
7-12  let66 cm14”24”
7-12  let69 cm15”24”