TRANS 2.0

TRANS 2.0

TRANS 2.0

449.00

Na zalogi
0 od 5

449.00

Trans 2.0

Trans Kross 2.0 is a higher model Trans 1.0. This model is designed for both the city and forest paths. Lowered frame and the special geometry we use ensures amazing ride comfort. On Kross Trans 2.0 you will carry heavy luggage thanks to the technology used Hi-Strenght carry rack. You will not be afraid of the weather, our system of full fenders will protect your clothing from the mud from under the tires.

Šifra: trans-2-0
Počisti

Opis

Trans 2.0

Trans Kross 2.0 is a higher model Trans 1.0. This model is designed for both the city and forest paths. Lowered frame and the special geometry we use ensures amazing ride comfort. On Kross Trans 2.0 you will carry heavy luggage thanks to the technology used Hi-Strenght carry rack. You will not be afraid of the weather, our system of full fenders will protect your clothing from the mud from under the tires.

 Accessories

In Kross Trans 2.0 we installed V-brakesthat will provide you with high braking power on asphalt and on the forest path. Mitas Gripper tires with a width of 1.6 “allow to use them in almost any weather conditions and long operation. In addition, we installed a rear derailleur in our bike Shimano Altus M310that is easy to service.

Technologies

Frame Kross Trans 2.0 was performed from aluminium performance. This technology is special 6061 aluminium alloy, thank to which the bike is stiff and resistance to breakage. At the same time, it is a relatively light material that can surprise many young cyclist with its properties.

Also the frame is powder painted, which is reflected in durability of the varnish and its resistance to mechanical damage.

To provide you with maximum protection for the derailleur, we have created a system of replaceable hooks that can be easily fitted in the event of damage.

Dodatne informacije

Model

TRANS 2.0

Okvir

ALUMINIUM PERFORMANCE

Velikost

, , , , ,

Vilica

KROSS

Hod vilice

30mm

Sprednji menjalnik

SHIMANO TOURNEY TY510

Zadnji menjalnik

SHIMANO ALTUS M310

Prestavne ročice

SHIMANO EF500

Število prestav

21

Sprednja zavora

V-BRAKE

Zadnja zavora

V-BRAKE

Zavorne ročice

SHIMANO EF500

Gonilka

SR SUNTOUR

Verižnik

48T-38T-28T/170mm

Pogonska os

FP-B902

Veriga

YBN S50

Kaseta

SHIMANO MF TZ500

Razpon kasete

14-28T

Prednje pesto

GL-B01F

Zadnje pesto

GL-B01R

Obroči kolesa

KROSS

Pnevmatike

MITAS GRIPPER V84 42-622

Krmilo

STEEL 600MM

Nosilec krmila

ALUMINIUM 90MM/25, 4 (DS, S, DM in DL), ALUMINIUM 110MM/25, 4 (M in L)

Krmilni ležaj

FP-H815 O1-1/8"

Sedežna opora

ALUMINIUM 27, 2×350

Sedež

DDK

Ročaji krmila

KROSS GRIPEN

Pedala

FP-804

Prtljažnik

BUCHEL

Svetilka spredaj

LED BATERIJA

Svetilka zadaj

LED BATERIJA

Blatniki

TUBUS

Opora za kolo

CENTRALNA

Teža

16, 9 kg (DS), 17, 1 kg (S in DM), 17, 2 kg (M in DL), 17, 3 kg (L)

Barva

, , ,

Lakiranje

MAT, sijaj

Izbira pravilne velikosti okvirja

Izbira pravilne velikosti okvirja kolesa ima velik vpliv na udobje pri kolesarjenju, a izbira ni tako preprosta, kadar ne moremo sesti na kolo in ga enostavno preizkusiti. Z leti se je razvila metoda, ki nam pomaga izbrati ustrezno velikost okvirja, tako da je po sestopu s sedeža razdalja med zgornjo cevjo okvirja in mednožjem vsaj 10 cm. To lahko izračunamo na naslednji način:

  1. Stojte bosi ob steni.
  2. Izmerite razdaljo med tlemi in mednožjem.
  3. Pomnožite rezultat: - z 0,57 za gorsko kolo - z 0,63 za treking kolo - z 0,66 za cestno kolo.
  4. Če želite pridobiti vrednost v palcih, morate to deliti z 2,54. Izračunana vrednost predstavlja velikost okvira, ki bi vam ustrezala.

Potrebno se je zavedati, da so ti izračuni zelo splošni, še posebej, če upoštevamo koliko kolesarskih stilov si je človeštvo izmislilo. Poleg tega dodatno otežuje izbiro tudi dolžina kolesa, saj odločilno vpliva na vaš položaj na kolesu. Na srečo je ta element mogoče prilagoditi z manjšimi spremembami: če na kolesu preveč "ležite", lahko zamenjate nosilec krmila za krajšega ali pa krmilo zamenjate za ukrivljenega z višjim nosilcem. S takšnimi spremembami je lahko vaš položaj na kolesu bolj pokončen in udoben. Če pa se vam zdi, da se vaše telo preveč "nasloni" na hrbet in pri vzponih začutite, da se prednje kolo komaj oprijema površine ali se od tal dviguje, vam lahko pomaga če sedež v objemki sedežne opore premaknete naprej.

Dodatno na izbiro okvirja vpliva tudi slog kolesarjenja. V primeru klasičnih stilov, kot so gorsko kolesarjenje, cestno kolesarjenje ali trekking, velikosti navedene v spodnjih tabelah večinoma držijo. Te vrednosti pa so lahko drugačne, če boste želeli kolo uporabiti za bolj ekstremne vožnje, na primer na maratonih ali XC dirkah, na 4 Cross-u, enduro ali spustu. V takšnih primerih bo primernejši okvir, ki je manjši vsaj za eno ali celo dve velikosti, saj je manjše kolo lažje manevrirati. Vendar bodite previdni, da ne pretiravate, saj bi to lahko škodljivo vplivalo na delovanje kolesa. Najbolje je najti nekakšno "zlato sredino", pri tem pa upoštevati matematične izračune, kolesarski slog in izkušnje drugih kolesarjev.

geometrija-kross-kolo

Kolesa za odrasle

Telesna višinaVišina razkorakaVelikost okvirja

MTB/CROSS

Velikost okvirja

CITY/TREKKING

152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

Kolesa za otroke

StarostVišina razkorakaVelikost okvirjaVelikost koles
4-6 let48 cm-16”
5-8  let53 cm11”20”
5-8  let56 cm12”20”
5-8  let58 cm13”20”
7-12  let66 cm14”24”
7-12  let69 cm15”24”