TRANS 1.0

TRANS 1.0

TRANS 1.0

399.00

Na zalogi
0 od 5

399.00

Trans 1.0

Kross Trans 1.0 is comfort and ease of movement. Lowered frame, boot, lighting and fenders ensure the universality of the bicycle. It works great both in recreational riding on forest paths and in the city. Thanks to the applied geometry, you can take an upright position on the bike, which will increase comfort during longer trips out of town. The frame is available in both female and male versions so that the bike will always be adapted to your needs.

Šifra: trans-1-0
Počisti

Opis

Trans 1.0

Kross Trans 1.0 is comfort and ease of movement. Lowered frame, boot, lighting and fenders ensure the universality of the bicycle. It works great both in recreational riding on forest paths and in the city. Thanks to the applied geometry, you can take an upright position on the bike, which will increase comfort during longer trips out of town. The frame is available in both female and male versions so that the bike will always be adapted to your needs.

 Accessories

We have equipped the Trans 1.0 model with V-brakesthat guarantee good braking quality. Shimano ST-EF41 (3×7) shifters will allow you to adjust the gears of the derailleur, front Shimano Tourney FD-TZ510 and rear Shimano Tourney RD-TY300, according to the terrain you are moving on.

Technologies

In the bike, we’ve installed a rear rack created thanks to Hi-Strenght carry rack technology, so you can safely carry heavy luggage. Kross Trans 1.0 frame was made of aluminum performance. This technology is special 6061 aluminium alloy, thank to which the bike is stiff and resistance to breakage. At the same time, it is a relatively light material that can surprise many young cyclist with its properties.

Also the frame is powder painted, which is reflected in durability of the varnish and its resistance to mechanical damage.

Dodatne informacije

Model

TRANS 1.0

Okvir

ALUMINIUM PERFORMANCE

Velikost

, , , , ,

Vilica

KROSS

Hod vilice

30mm

Sprednji menjalnik

SHIMANO TOURNEY TY510

Zadnji menjalnik

SHIMANO TOURNEY TY300

Prestavne ročice

SHIMANO EF41

Število prestav

21

Sprednja zavora

V-BRAKE

Zadnja zavora

V-BRAKE

Zavorne ročice

SHIMANO EF41

Gonilka

WHEEL TOP

Verižnik

48T-38T-28T/170mm

Pogonska os

FP-B902

Veriga

YBN S50

Kaseta

SHIMANO MF TZ500

Razpon kasete

14-28T

Prednje pesto

GL-B01F

Zadnje pesto

GL-B01R

Obroči kolesa

KROSS

Pnevmatike

MITAS GRIPPER V84 42-622

Krmilo

STEEL 600MM

Nosilec krmila

ALUMINIUM 90MM/25, 4 (DS, S, DM in DL), ALUMINIUM 110MM/25, 4 (M in L)

Krmilni ležaj

FP-H815 O1-1/8"

Sedežna opora

ALUMINIUM 27, 2×350

Sedež

DDK

Ročaji krmila

KROSS GRIPEN

Pedala

FP-804

Prtljažnik

BUCHEL

Svetilka spredaj

LED BATERIJA

Svetilka zadaj

LED BATERIJA

Blatniki

TUBUS

Opora za kolo

CENTRALNA

Teža

16, 9 kg (DS), 17, 1 kg (S in DM), 17, 2 kg (M in DL), 17, 3 kg (L)

Barva

, ,

Lakiranje

MAT, sijaj

Izbira pravilne velikosti okvirja

Izbira pravilne velikosti okvirja kolesa ima velik vpliv na udobje pri kolesarjenju, a izbira ni tako preprosta, kadar ne moremo sesti na kolo in ga enostavno preizkusiti. Z leti se je razvila metoda, ki nam pomaga izbrati ustrezno velikost okvirja, tako da je po sestopu s sedeža razdalja med zgornjo cevjo okvirja in mednožjem vsaj 10 cm. To lahko izračunamo na naslednji način:

  1. Stojte bosi ob steni.
  2. Izmerite razdaljo med tlemi in mednožjem.
  3. Pomnožite rezultat: - z 0,57 za gorsko kolo - z 0,63 za treking kolo - z 0,66 za cestno kolo.
  4. Če želite pridobiti vrednost v palcih, morate to deliti z 2,54. Izračunana vrednost predstavlja velikost okvira, ki bi vam ustrezala.

Potrebno se je zavedati, da so ti izračuni zelo splošni, še posebej, če upoštevamo koliko kolesarskih stilov si je človeštvo izmislilo. Poleg tega dodatno otežuje izbiro tudi dolžina kolesa, saj odločilno vpliva na vaš položaj na kolesu. Na srečo je ta element mogoče prilagoditi z manjšimi spremembami: če na kolesu preveč "ležite", lahko zamenjate nosilec krmila za krajšega ali pa krmilo zamenjate za ukrivljenega z višjim nosilcem. S takšnimi spremembami je lahko vaš položaj na kolesu bolj pokončen in udoben. Če pa se vam zdi, da se vaše telo preveč "nasloni" na hrbet in pri vzponih začutite, da se prednje kolo komaj oprijema površine ali se od tal dviguje, vam lahko pomaga če sedež v objemki sedežne opore premaknete naprej.

Dodatno na izbiro okvirja vpliva tudi slog kolesarjenja. V primeru klasičnih stilov, kot so gorsko kolesarjenje, cestno kolesarjenje ali trekking, velikosti navedene v spodnjih tabelah večinoma držijo. Te vrednosti pa so lahko drugačne, če boste želeli kolo uporabiti za bolj ekstremne vožnje, na primer na maratonih ali XC dirkah, na 4 Cross-u, enduro ali spustu. V takšnih primerih bo primernejši okvir, ki je manjši vsaj za eno ali celo dve velikosti, saj je manjše kolo lažje manevrirati. Vendar bodite previdni, da ne pretiravate, saj bi to lahko škodljivo vplivalo na delovanje kolesa. Najbolje je najti nekakšno "zlato sredino", pri tem pa upoštevati matematične izračune, kolesarski slog in izkušnje drugih kolesarjev.

geometrija-kross-kolo

Kolesa za odrasle

Telesna višinaVišina razkorakaVelikost okvirja

MTB/CROSS

Velikost okvirja

CITY/TREKKING

152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

Kolesa za otroke

StarostVišina razkorakaVelikost okvirjaVelikost koles
4-6 let48 cm-16”
5-8  let53 cm11”20”
5-8  let56 cm12”20”
5-8  let58 cm13”20”
7-12  let66 cm14”24”
7-12  let69 cm15”24”