INZAI

INZAI

899.00

Na zalogi
0 od 5

899.00

Inzai

Everyone needs a bike to the city. Some, however, require that a bike for city riding was fast and manoeuvrable, and its operation was extremely simple. There are no such bikes? Of course there are! This is our Kross Inzai. Why Inzai? Because it is an extremely charming place in Japan, surrounded by lakes and forests. This is what our Inzai is like too. Simply charming and giving fun while moving around the city.

Šifra: inzai
Počisti

Opis

Inzai

Everyone needs a bike to the city. Some, however, require that a bike for city riding was fast and manoeuvrable, and its operation was extremely simple. There are no such bikes? Of course there are! This is our Kross Inzai. Why Inzai? Because it is an extremely charming place in Japan, surrounded by lakes and forests. This is what our Inzai is like too. Simply charming and giving fun while moving around the city.

 Accessories

Kross Inzai uses the culture of Japan focusing on the minimalism of the components used. We decided to replace the rear derailleur with a planetary one Shimano Alfine SG-S7001. It ensures fast and precise gear changes and high wear resistance.

One-row Shimano Alfine crank has been equipped with a special protector ensuring reduced risk of damage to clothing while traveling around the city.

To provide you with braking confidence in all conditions, we decided to equip Inzai with Shimano MT200 hydraulic disc brakes, ensuring high braking power in all weather conditions. 28 inch wheels make it easy to achieve high speeds, Schwalbe Spicer tires with a width of 40 mm are resistant to punctures.

Technologies

Kross Inzai is primarily a frame made of solid aluminum. It’s an improved 6061 aluminum alloy, which is a great compromise between high stiffness and low weight. It is characterized by high resistance to external conditions, impacts and microcracks. In order to provide it with the lowest possible weight, each tube in the frame is shaded.

Dodatne informacije

Model

INZAI

Okvir

ALUMINIUM LITE

Velikost

,

Vilica

ALUMINIUM

Zadnji menjalnik

SHIMANO ALFINE SG-S7001

Prestavne ročice

ALFINE S7000

Število prestav

8

Sprednja zavora

SHIMANO MT200

Zadnja zavora

SHIMANO MT200

Zavorne ročice

SHIMANO MT201

Sprednji zavorni disk

SHIMANO RT10 (160)

Zadnji zavorni disk

SHIMANO RT10 (160)

Gonilka

SHIMANO ALFINE S501

Verižnik

45T/170mm

Pogonska os

SHIMANO BSA BB52

Veriga

SHIMANO HG53

Prednje pesto

SHIMANO ACERA M3050

Zadnje pesto

SHIMANO ALFINE S7001

Obroči kolesa

KROSS

Pnevmatike

SCHWALBE SPICER 40-622

Krmilo

ALUMINIUM

Nosilec krmila

ALUMINIUM

Krmilni ležaj

FP-H816 O1-1/8"

Sedežna opora

ALUMINIUM 27, 2×300

Sedež

VELO VL-1356

Ročaji krmila

VELO

Pedala

FP-210ZU

Teža

12, 2 kg (M), 12, 4 kg (L)

Barva

Lakiranje

MAT

Izbira pravilne velikosti okvirja

Izbira pravilne velikosti okvirja kolesa ima velik vpliv na udobje pri kolesarjenju, a izbira ni tako preprosta, kadar ne moremo sesti na kolo in ga enostavno preizkusiti. Z leti se je razvila metoda, ki nam pomaga izbrati ustrezno velikost okvirja, tako da je po sestopu s sedeža razdalja med zgornjo cevjo okvirja in mednožjem vsaj 10 cm. To lahko izračunamo na naslednji način:

  1. Stojte bosi ob steni.
  2. Izmerite razdaljo med tlemi in mednožjem.
  3. Pomnožite rezultat: - z 0,57 za gorsko kolo - z 0,63 za treking kolo - z 0,66 za cestno kolo.
  4. Če želite pridobiti vrednost v palcih, morate to deliti z 2,54. Izračunana vrednost predstavlja velikost okvira, ki bi vam ustrezala.

Potrebno se je zavedati, da so ti izračuni zelo splošni, še posebej, če upoštevamo koliko kolesarskih stilov si je človeštvo izmislilo. Poleg tega dodatno otežuje izbiro tudi dolžina kolesa, saj odločilno vpliva na vaš položaj na kolesu. Na srečo je ta element mogoče prilagoditi z manjšimi spremembami: če na kolesu preveč "ležite", lahko zamenjate nosilec krmila za krajšega ali pa krmilo zamenjate za ukrivljenega z višjim nosilcem. S takšnimi spremembami je lahko vaš položaj na kolesu bolj pokončen in udoben. Če pa se vam zdi, da se vaše telo preveč "nasloni" na hrbet in pri vzponih začutite, da se prednje kolo komaj oprijema površine ali se od tal dviguje, vam lahko pomaga če sedež v objemki sedežne opore premaknete naprej.

Dodatno na izbiro okvirja vpliva tudi slog kolesarjenja. V primeru klasičnih stilov, kot so gorsko kolesarjenje, cestno kolesarjenje ali trekking, velikosti navedene v spodnjih tabelah večinoma držijo. Te vrednosti pa so lahko drugačne, če boste želeli kolo uporabiti za bolj ekstremne vožnje, na primer na maratonih ali XC dirkah, na 4 Cross-u, enduro ali spustu. V takšnih primerih bo primernejši okvir, ki je manjši vsaj za eno ali celo dve velikosti, saj je manjše kolo lažje manevrirati. Vendar bodite previdni, da ne pretiravate, saj bi to lahko škodljivo vplivalo na delovanje kolesa. Najbolje je najti nekakšno "zlato sredino", pri tem pa upoštevati matematične izračune, kolesarski slog in izkušnje drugih kolesarjev.

geometrija-kross-kolo

Kolesa za odrasle

Telesna višinaVišina razkorakaVelikost okvirja

MTB/CROSS

Velikost okvirja

CITY/TREKKING

152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

Kolesa za otroke

StarostVišina razkorakaVelikost okvirjaVelikost koles
4-6 let48 cm-16”
5-8  let53 cm11”20”
5-8  let56 cm12”20”
5-8  let58 cm13”20”
7-12  let66 cm14”24”
7-12  let69 cm15”24”