FLEX 3.0

FLEX 3.0

FLEX 3.0

449.00

Na zalogi
0 od 5

449.00

Flex 3.0

Kross Flex 3.0 is a higher model Flex 2.0. A simple folding system and a light frame made of our own aluminum performance will make traveling around the city easy and pleasant. This bike doesn’t take up much space, so you’ll never have a problem finding a place for it. Flex 3.0 also has a trunk so you can lose weight from your back, aszero range of saddle and handlebar height adjustment will help him adapt to your needs.

Availability: Preverite dobavljivost Šifra: flex-3-0

Obveščanje o dobavljivosti izdelka

Opis

Flex 3.0

Kross Flex 3.0 is a higher model Flex 2.0. A simple folding system and a light frame made of our own aluminum performance will make traveling around the city easy and pleasant. This bike doesn’t take up much space, so you’ll never have a problem finding a place for it. Flex 3.0 also has a trunk so you can lose weight from your back, aszero range of saddle and handlebar height adjustment will help him adapt to your needs.

 Accessories

We have equipped Kross Flex 3.0 with cranks Wheel Topthat will help you easily climb hills and get to your destination quickly. In Kross Flex 3.0 we decided to mount Tektro V-brakes. Thanks to which safe movement around the city will be even easier.

Technologies

Kross Flex  3.0 frame was made of aluminum performance. This technology is special 6061 aluminium alloy, thank to which the bike is stiff and resistance to breakage. At the same time, it is a relatively light material that can surprise many young cyclist with its properties.

Also the frame is powder painted, which is reflected in durability of the varnish and its resistance to mechanical damage.

Dodatne informacije

Model

OS (11")

Okvir

ALUMINIUM PERFORMANCE

Velikost

Vilica

STEEL

Zadnji menjalnik

SHIMANO NEXUS

Prestavne ročice

SHIMANO NEXUS 3S35E

Število prestav

3

Sprednja zavora

V-BRAKE

Zadnja zavora

V-BRAKE

Zavorne ročice

ALHONGA

Gonilka

WHEEL TOP

Verižnik

44T/170mm

Pogonska os

FP-B902

Veriga

KMC HV-500

Prednje pesto

GL-B01F

Zadnje pesto

SHIMANO NEXUS 3C41

Obroči kolesa

DYNAMIC 3

Pnevmatike

MITAS WALRUS V41 20X1.75

Krmilo

ALUMINIUM

Nosilec krmila

ALUMINIUM

Krmilni ležaj

FP-H803 1-1/8"

Sedežna opora

ALUMINIUM 34×580

Sedež

DDK

Ročaji krmila

HERRMANS

Pedala

FP-909

Prtljažnik

MASSLOAD

Blatniki

TUBUS

Opora za kolo

CENTRALNA

Teža

13, 4 kg

Barva

Lakiranje

MAT

Izbira pravilne velikosti okvirja

Izbira pravilne velikosti okvirja kolesa ima velik vpliv na udobje pri kolesarjenju, a izbira ni tako preprosta, kadar ne moremo sesti na kolo in ga enostavno preizkusiti. Z leti se je razvila metoda, ki nam pomaga izbrati ustrezno velikost okvirja, tako da je po sestopu s sedeža razdalja med zgornjo cevjo okvirja in mednožjem vsaj 10 cm. To lahko izračunamo na naslednji način:

  1. Stojte bosi ob steni.
  2. Izmerite razdaljo med tlemi in mednožjem.
  3. Pomnožite rezultat: - z 0,57 za gorsko kolo - z 0,63 za treking kolo - z 0,66 za cestno kolo.
  4. Če želite pridobiti vrednost v palcih, morate to deliti z 2,54. Izračunana vrednost predstavlja velikost okvira, ki bi vam ustrezala.

Potrebno se je zavedati, da so ti izračuni zelo splošni, še posebej, če upoštevamo koliko kolesarskih stilov si je človeštvo izmislilo. Poleg tega dodatno otežuje izbiro tudi dolžina kolesa, saj odločilno vpliva na vaš položaj na kolesu. Na srečo je ta element mogoče prilagoditi z manjšimi spremembami: če na kolesu preveč "ležite", lahko zamenjate nosilec krmila za krajšega ali pa krmilo zamenjate za ukrivljenega z višjim nosilcem. S takšnimi spremembami je lahko vaš položaj na kolesu bolj pokončen in udoben. Če pa se vam zdi, da se vaše telo preveč "nasloni" na hrbet in pri vzponih začutite, da se prednje kolo komaj oprijema površine ali se od tal dviguje, vam lahko pomaga če sedež v objemki sedežne opore premaknete naprej.

Dodatno na izbiro okvirja vpliva tudi slog kolesarjenja. V primeru klasičnih stilov, kot so gorsko kolesarjenje, cestno kolesarjenje ali trekking, velikosti navedene v spodnjih tabelah večinoma držijo. Te vrednosti pa so lahko drugačne, če boste želeli kolo uporabiti za bolj ekstremne vožnje, na primer na maratonih ali XC dirkah, na 4 Cross-u, enduro ali spustu. V takšnih primerih bo primernejši okvir, ki je manjši vsaj za eno ali celo dve velikosti, saj je manjše kolo lažje manevrirati. Vendar bodite previdni, da ne pretiravate, saj bi to lahko škodljivo vplivalo na delovanje kolesa. Najbolje je najti nekakšno "zlato sredino", pri tem pa upoštevati matematične izračune, kolesarski slog in izkušnje drugih kolesarjev.

geometrija-kross-kolo

Kolesa za odrasle

Telesna višinaVišina razkorakaVelikost okvirja

MTB/CROSS

Velikost okvirja

CITY/TREKKING

152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

Kolesa za otroke

StarostVišina razkorakaVelikost okvirjaVelikost koles
4-6 let48 cm-16”
5-8  let53 cm11”20”
5-8  let56 cm12”20”
5-8  let58 cm13”20”
7-12  let66 cm14”24”
7-12  let69 cm15”24”